14. apr. 2010

Sock Monkey

På Amazon.co.uk er de så smarte, at de husker ens søgninger og på den måde “sætter sig ind i”, hvad man interesserer sig for. For nylig, havde de fundet denne herlige bog frem til mig, så jeg lige kunne klikke og købe – det gjorde jeg så, for det var rigtigt - jeg er VILD med sokkedyr!

Her er lidt af indholdet:
 Sock monkey
Bogen indeholder kun disse herlige billeder. God underholdning og inspiration til at lave brødre og søstre til dem her, som bor i vores sofa:

IMG_0556 De er meget sjove at lave. Håber, jeg kan få flere bloggere med på vognen.

2 kommentarer:

LisBethLys... sagde ...

Hej Rikke!
Sikke en sjov bog... Jeg tror ikke lige, jeg hopper på vognen lige nu, men måske... lige pludselig! Jeg synes specielt om de to nederste!
God aften til dig!
Kh. "Naboen"...

Rikke sagde ...

Hej LisBeth

Måske lige pludselig ja!

Går og er spændt på at høre om jeres blog træf i Jylland. Håber, det blev en succes :O)

Kh "Nabokonen"