27. jul. 2010

Farligt børnearbejde?

I går fik vores datter Annabella lov at pille alle disse nåle af.

Børnearbejde1

I dag ville hun gerne lege med nåle igen, så hun fik lov til at sætte nye nåle i mit “blocking board”. Elias syntes også, det var spændende, så pludselig sad begge vores børn og legede med nåle. Det var en øvelse for mig i at slippe kontrollen. Jeg klarede det nogenlunde - selv da jeg opdagede, at de var begyndt at bøje nogle af de billige nåle. Ingen kom til skade.

Annabella og Elias på farligt børnearbejde

Yesterday our daughter Annabella was pulling out all these needles out of the blocking board. She wanted to do the same today, so I let her put new needles in. Elias joined her and suddenly both our children were playing with needles!! It was an exercise for me in to lose the control. I did OK, even when I discovered that they had bent some of the cheap needles. No one was injured.

2 kommentarer:

MiA sagde ...

Hej!
Så söta barn du har! - och javisst är det lite läskigt att låta dem leka med lite farliga ting, men de klarar oftast mer än man tror :))

Tack för din pepp-kommentar om mitt jobbhopp!!

Ha det gott!

Rikke sagde ...

Hej Mia

Tak for kommentaren. Og ja du har ret - de børn kan faktisk godt finde ud af at passe på sig selv - mere end, man som control freak mor regner med. Annabella ser det nu som sin ret at pille nåle ud af mine hæklede ting :O)

Kh Rikke