6. jan. 2011

Ekstern hækleunderholdning

Lige for tiden render jeg rundt og laver alt muligt andet end at hækle – jeg har ikke engang tid til at savne at hækle. I vores nye hus, som vi flyttede ind i for en uge siden, er “komme-på-pladsningen” sat på standby eller i det mindste skåret ned til et minimum af aktiviteter. Dette skyldes, at jeg selv er begyndt på et skrivekursus på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, og at Hr. Ekelund har travlt med regnskabsafslutning. Så de næste par måneder bliver det måske lidt tyndt med hækleunderholdning fra min hånd. I mellemtiden kan du måske nyde inspiration hos Sarah London’s i-crochet:

i-crochet

eller i free form hækle-gruppen her på FLICKR

Free form  crochet group at FLICKR

Jeg glæder mig til at få gang i hæklenålen igen, når der kommer mere ro på. Og så håber jeg, at alle mine 86 faste læsere, vil hænge i indtil da. Godt nytår, kære læser!

4 kommentarer:

violykke sagde ...

Det skal vi nok, eller jeg kan jo kun svare for mig selv ♥

LisBethLys... sagde ...

I'm in....

Knus fra Nabokonen...

Lise sagde ...

Jeg er også med! God fornøjelse med kursus og de andre aktiviteter!

Fru. Ekelund sagde ...

Tak kære blogvenner!

kh Rikke