26. jul. 2012

Hæklet Angry Bird Ipodbeskytter

Vores børn har fået en Ipod Touch til at spille på. Sådan et spilleapperat skal selvfølgelig have en hæklet Angry Bird-beskytter.

Da jeg spurgte Elias på 7 år, om Angry Bird’en skulle have et lyst bryst, svarede han, at det skulle den, og det kunne jo være en lomme til høretelefonerne. Hvor blev jeg glad for, at min dejlige søn udviste den form for kreativitet. Jeg tror nok, at jeg sagde, at han var genial. Det er han jo også.
     Ipodbeskytter med lomme       Ipodbeskytter

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej, Hvor er den fin, ih cool, med inspiration og genialitet fra sådan en lille mand :-) ha en skøn aften

Charlottes verden sagde ...

Hvor er den skøn. Ha ha ha.
Og ja din søn har nok arvet et kreativt gen fra hans mor? :-)

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Den er bare helt perfekt og genial med lommen jo

Simone sagde ...

hvor er den sej, min far ville være dybt misundelig... sønnen din er da super opfindsom :)

kh
Simone

LisaLise sagde ...

Total CUTE!!

Anita/Photomusen sagde ...

Hvor er den fin!

Linette sagde ...

Hvor er den genial.
ror næsten jeg kan få mine drenge til at synes om hæklede ting hvis jeg hvis jeg viser dem denne her :)

Mvh. Linette

Anja (Zoomsnoren) sagde ...

Ej, hvor er den altså blevet god, og sikke en god ide, din søn kom med :-)

Lise Halager sagde ...

He he. Total drengestil :o)
Den er blevet super fin.

Unknown sagde ...

ej hvor er den sød,,,