30. sep. 2012

Annabellas kaninsæt og ømme arme

Det var bare så sjovt at hækle denne hue til Annabella. Selv om højre arme og venstre skulder gjorde ondt, kunne jeg bare ikke stoppe. Jeg styrketræner 1-2 gange om ugen, strækker ud flere gang om dagen, indtager essentille olier og multivitamin samt træner med høj puls en gang om ugen. Men med omkring 6 timer om dagen ved computeren på job og rødglødende hæklenål eller computer i hånden om aftenen, er det svært for mig at undgå overbelastning.

Hvad gør du ved dine overbelastningsskader?

Der er desværre ingen opskrift at dele i denne omgang. Alt er frit hæklet.

Annabellas kaninsæt 3

Annabellas kaninsæt 4

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kjempesøt. Helt topp sett, morsomt og fint. ;-)

LisaLise sagde ...

Aj hvor ER det bare CUTE!! Er helt misundelig over dine evner!

Mht hvad jeg gør ved overbelastning: er trofast mod min kiroprakter med regelmæssige besøg.

Ingrida sagde ...

Hvor er nice !!!

LisBethLys... sagde ...

Sødme, sødme, sødme... Hvem vinder sødhedskonkurrencen? Annabella eller kaninen?
Mht. ømheden, så bliver du nok nødt til at æde dig igennem en fed roman ind imellem?! Så er hænderne i ro og samler kræfter til næste omgang, og hovedet får noget at gruble over... Må jeg anbefale Julie Hastrup eller Camilla Läckberg, hvis du er til krimier?
Godaften-hilsener fra nabokonen...

Rikke sagde ...

Tak for jeres søde ord alle fire!

Lise- kiropraktor - til muskelsmerter??? Jeg går både til kiropraktor og fysioterapeut, men de er travlt optaget af at hjælpe mig med min ryg :-(

LisBeth - Ja det er et godt spørgsmål - de er dejlige begge to ;-) Roman - hmmm ja. Du har ret. Jeg har bare svært ved at lave noget, hvor jeg kun kan lave en ting af gangen. Jeg kan ikke rigtig finde ud af at lave noget andet samtidig med, at jeg læser. Med tv, kan jeg hækle, og bruge computer og træne kroppen - og jeg æææælsker at se tv! Nogle gange hækler jeg til en lydbog. Det er også helt perfekt :-) Skulle jeg godt nok prøve at sidde helt stille med en bog? Jeg må give det en chance. Tak for anbefalingerne - jeg er vild med krimier. Jeg er stor fan af Jo Nesbø, Lars Kepler, Jussi Adler-Olsen og Arne Dahl!

God nat fra nabokonen.

Kh Rikke

Lise Halager sagde ...

Bliver helt glad i maven af den hue :o)

Jeg har også problemer grundet stillesiddende arbejde, og stillesiddende håndarbejde :o( Holder det lidt i stik ved at holde jævnlige pauser, hvor hunden får en gåtur, vaskemaskinen bliver fodret osv. Resten klarer en massør en gang hver anden uge. Synes hverken kiropraktor eller lign. hjælper, men massøren kommer ekstra i dybden og får bearbejdet de muskler jeg overbelaster...

Måske en mulighed?
En dejlig dag til dig.
Kh Lise

Rikke sagde ...

Hej Lise

Efter et kort besøg (det er jo sengetid) på din blog - med masser af dejlige hæklerier - forekommer det mig, at vi ikke har mødt hinanden før. Så velkommen til! Og tak for din søde kommentar og dine tips. Måske har du ret mht massagen. Jeg fik massage i dag - og det hjalp faktisk lidt..

Kh Rikke

Zuzana S. sagde ...

Nej, hvor er den soed og sjovt :-)

Boselade sagde ...

Den ert helt fantastisk!
Har ingen råd ang. overbelastning - desværre!
Men vil gerne høre gode råd!