19. apr. 2020

Hæklet kjole til dame sælges

Hæklet kjole voksen

Jeg har ikke hæklet en kjole. Men for nogle år siden faldt jeg over denne fine hæklede kjole på Trendsales. Det var en kvinde, der havde fået den hæklet på bestilling, der solgte den, fordi hun ikke brugte den. Jeg måtte bare eje den. Det kom jeg også til. Men den har desværre ligget i en skuffe lige siden. 

Hæklet kjole til salg


Fordi jeg synes, at det ser synd for denne herlige kjole, at den ikke bliver brugt, har jeg valgt at sælge den. Kjolen er hæklet i 100% bomuuldsgarn af bedste kvalitet. 

Kjolen passer en str 36 til 38. Det er mig selv, der har kjolen på på billederne herunder. Jeg er en str. 38-40 og er 168 cm. høj

Hæklet kjole dame

Her er nogle billeder af den fine kjole. Kontakt mig på rikke@rikkeekelund.dk eller på mobil 26242576, hvis du er interesseret i at købe kjolen. Den koster 500,- kr.

Hæklet kjole dame

Hæklet kjole voksen


Hæklet kjole ærme
Ærme
Hæklet kjole halsudskæring
Halsudskæring



Hæklet kjole nærbillede

Når kjole er solgt, sletter jeg indlægget her. 

Hæklet kjole sælges

Kjolen er som nævnt hæklet i bomuld. Farverne er brun, kaffe latte-brun, støvet lys blå og lys grøn samt orange og hvid.


Ingen kommentarer: