14. jun. 2010

Kæphest sneak peek

Enligsh version below.

Kæphesten skulle have været et hurtig-projekt, men jeg får konstant nye idéer til flere detaljer, så leverancen trækker lidt ud. Jeg tror til gengæld, at den bliver værd at vente på.

Update: Her kan du se den færdige kæphest

Hæklet kæphest / Crochet Hobbyhorse

The hobbyhorse should have been a quick project, but I constantly get new ideas for more details, so the delivery will be a bit delayed. I hope it will be worth waiting for.
Update: You can see the finished hobbyhorse here.

7 kommentarer:

violykke sagde ...

Glæder mig til at se den :0)

Anonym sagde ...

Er spændt på at se den. Det ser forrygende ud det øje!

Glaphuset sagde ...

Nøøj, den glæder jeg mig til at se :o) Det skinner jo langt ud af billedet her, at du virkelig har kælet for detaljerne. Kender rigtig godt til den evne: At lade sig rive med af mere mere mere, hjernen køre på højtryk og kan slet ikke komme ned i fart :o)

Vilma sagde ...

En fryd for 'øjet' , men tag det lidt roligt , du når det nok :-))

Rikke sagde ...

Tak for de søde kommentarer. Jeg vender tilbage med en færdig kæphest inden længe :O)

Kh Rikke

Anonym sagde ...

Hej Rikke

Jeg er helt vild med hestens øjne. Har du en opskrift på det?

Hilsens Christina

Rikke sagde ...

Hej Christina. Nej desværre ingen opskrift. Bare fri kreativitet plus inspiration fra diverse legetøj. Kh Rikke