4. jun. 2011

Det blev bare hæklehopla

 

Billede1

Tak til jer, der hjalp mig med at finde på et nyt navn på bloggen. Nu hedder den bare hæklehopla. Det kan jeg ikke komme galt afsted med. Har I forresten set det skilt, jeg har sat på mit foregående indlæg? Jeg synes det er det sjoveste nogensinde! Det kan godt være at min platte humor er påvirket af 3 og 6 årige, der er ved at dø af grin af at sige “prut og fis”.

Det er også på mit foregående indlæg, jeg fortæller om navneskiftet, og en masse hjælpsomme læsere, hjalp mit ud af navnekrisen.

God weekend allesammen!

PS: Jeg kan stadig ikke kommentere på andres Blogspot blogs. Er der nogen, der har regnet ud, hvad buggen skyldes? Det er rigtig træls!

4 kommentarer:

Jette sagde ...

Tillykke med det nye navn :o)

Da jeg havde samme problem med at kommentere, fandt jeg frem til, at jeg ikke skulle sætte kryds i "forbliv logget ind", når jeg logger ind på bloggen. Måske det også hjælper dig??

LisaLise sagde ...

Nu forsøger jeg at kommentere... håber det går godt. Hvis du vil prøv på min kan du måske få en bodybutter at afprøve mens du er igang http://lisepunch.blogspot.com/2011/06/whipped-freebie-butter-batch-2-giveaway.html

Det er i øvrigt flere af funktionerne i blogspot der har drillet i den senere tid... måske har de fået det lavet nu.

Oh, by the way-- tilykke med det nye navn! :)

LisBethLys... sagde ...

Sådan! Tillykke med "Bare hæklehopla"! Det var da rigtig godt, at du ikke endte med at kalde den "Bare Fru Ekelund"! Det kunne nok give anledning til lidt fnisen rundt omkring i Blogland...
Hav en god dag - bar eller ej ;o)
Kh. LisBeth.

Rikke sagde ...

Kære jer

Tak for jeres hisner tips og lykønskninger. Og LisBeth - det ku godt nok være lidt kikset, hvis udfaldet var blevet Bare Fru. Ekelund! Ha ha!

Kh Rikke