13. dec. 2010

Hæklet armbånd til fødselaren

English version below
I lørdags var jeg til fødselsdagsfest hos min nye veninde Irina. Som en lille tillægsgave til fødselaren hæklede jeg det armbånd. Hun var i øvrigt så heldig at få en fantastisk strikket og hæklet halsvarmer, der matcher perfekt til armbåndet. Giveren og kreatøren af halsvarmeren er en meget sød fransk pige, som jeg håber at komme til at se mere til i det nye år. Men ellers er der ingen tid til hækling i mit liv for tiden. Jeg har rygende travlt med klargøring af nyt hus, som vi forventer at flytte ind i d. 30. december. I mit sidste indlæg lovede jeg at tage nogle billeder til jer, og et løfte er et løfte, så værsgod her er billederne.


God luciadag derude!

Last Saturday I attented a birthday party and crocheted this bracelet as an extra gift for my friend. By incident she also got a perfectly matching knitted/crocheted neckwarmer from an other friend. I am very busy preparing our new house. We are planning to move in on December 30th. In my last post I promised to show you some photos of the house, and here they are.

4 kommentarer:

Malu sagde ...

Heldig pike.Kjempe søtt armbånd:o)
Likte godt OL luen under også:o)
Ha en fin Mandag:o)

Lise sagde ...

Sikke et flot hus. Det bliver da dejligt at flytte ind. Held og lykke med det!

Citronmoster sagde ...

Sødt armbånd. Dit nye hus ser lækkert ud :-)

Rikke sagde ...

Hej med jer - tak for de søde kommentarer.

Kh Rikke